Fallout 4: Vault-Tec Workshop (PC)
Bygg en bedre fremtid under bakken med det nye Vault-Tec Workshop! Lag et enormt hvelv og tiltrekk deg nye beboere med sett fra før krigen (settene inneholder retromøbler, belysning og kunst) med dette tillegget til Fallout 4! Vault-Tec oppmuntrer selvsagt forvalterne sine til å eksperimentere regelmessig med beboerne for å finne ut hva som holder dem i gang. Med Vault-Tec Workshop får du alle verktøyene du trenger for å lage og drive det perfekte hvelvet. (Du må ha grunnspillet Fallout 4.)