Fallout 4: Nuka-World (PC)
Ta deg en tur til Nuka-World, en stor fornøyelsespark som opprinnelig var tilegnet den deilige smaken til Nuka-Cola. Nå er det en lovløs by full av Raiders! Utforsk en ny region med spennende parksoner som Safari Adventure, Dry Rock Gulch, Kiddie Kingdom og Galactic Zone! Led nådeløse gjenger med Raiders ut for å erobre bosetninger, og tving Commonwealth i kne om du skulle ønske det. Prøv deg på nye oppdrag og nytt innhold med Nuka-World-tillegget for Fallout 4. God tur! (Du må ha grunnspillet Fallout 4.)