Fallout 4: Automatron (PC)
Den mystiske Mechanist har sluppet en horde med onde roboter løs i Commonwealth, deriblant den ondskapsfulle Robobrain! For å bli dagens helt må du ta opp jakten på de automatiserte fiendene og ta delene deres for å modifisere dine egne robotvenner. Velg lemmer, pansring, ferdigheter, våpen, farger og til og med stemmer til robotene dine fra hundrevis av mulige mods. (Du må ha grunnspillet Fallout 4. Ment for Fallout 4-figurer med nivå 15 eller høyere.)