Fable II - Knothole Island (Premium)
Utforsk nye oppdrag, steder, figurer og mye mer i den nedlastbare pakken Knothole Island (Premium).Møt ubåtmannen Gordon i havneområdet ved Bowerstone, der du vil bli overøst av gaver som lokker deg ut til den mystiske øya. Der skal du ut på nye eventyr, slåss mot nye skapninger og finne Albions sjeldneste våpen, klær og eliksirer.Du kan sjekke plasseringen din på over 50 nye Leaderboards på Lionhead.com.Hvis du har pakken Knothole Island (Premium) og vil spille samarbeidsspill overalt på Albion, må medspilleren din ha Gratis-pakken eller Premium-pakken for Fable II Knothole Island.For å kunne oppleve den fulle opplevelsen av samarbeidsspilling på Knothole Island må begge spillerne laste ned pakken Knothole Island (Premium).