Extra Slots Pack
"Ekstra plass"-pakken øker antallet selvlagde "Create-A-Class"-sett til 10 og gir utvidet lagringskapasitet, så spillerne kan arkivere 20 ekstra emblemer, 32 filmer ekstra og 40 ekstra skjermbilder. Activision gir ingen garanti på nettbasert lagring og gir ingen tilbakebetalinger i tilfeller hvor lagret media går tapt eller tilgang til nettbaserte systemer er avbrutt, og kan selv avslutte tilbudet for nettlagring (eller redusere antallet lagringsplasser) når de måtte ønske, fra og med ett år etter ditt kjøp - uten merknad. Ved kjøp, godtar du det ovenfor.