Extinction: Ravenii Rampage
Som den eneste krigeren utrustet med ferdighetene til å redde menneskeheten, må du bruke alt i arsenalet ditt for å beseire kjempene. Dette tillegget er også inkludert i sesongpasset «Days of Dolorum». Kjøp av dette ekstrainnholdet krever spillet Extinction.