Expert Level Skirmishes
Et desperat rop om hjelp har kommet fra de krigsherjede frontlinjene og E-troppen rykker ut. Seks forskjellige slagmarker, hver av de er en hard kamp om tilværelsen. Har elitesoldatene i E-troppen nådd grensen for hva de klarer? Denne historien kan spilles etter at du fullfører 18. kapittel av hovedhistorien. For å få tilgang på denne historien, gå til Book Mode > Menu > Extra Stories.