Med disse spesielle belønningene får du mer ut av krigsspillet! Innhold: ■ Ekstrainnhold som blir tilgjengelig ved kjøp av premiumnivå - 19 skins til eksodrakt - 10 våpenskins - 3 dekaler - 4 emotes - 2 stempler - 7 spillermerkeemblemer - 4 spillermerkebakgrunner Skins er kosmetisk innhold som endrer utseendet til eksodrakten, men de har ingen annen virkning. Våpenskins er kosmetisk innhold som endrer utseendet til våpenet, men de har ingen annen virkning. Du går opp i nivå i overlevelsespasset mens du spiller, og det tilgjengelige innholdet er basert på hvilket nivå du er på. Hvis du kjøper et premiumnivå, får du ytterligere spesialbelønninger. Merk deg sesongen når du kjøper noe. Hvert overlevelsespass tilhører en bestemt sesong av spillet, og dette produktet åpner premiumnivået av overlevelsespasset for hver sesong. Når du åpner premiumnivået, får du ytterligere belønninger når du går opp i nivå. *En ny sesong begynner den første hver måned. *Sesongene går i rekkefølge fra 1 til 4. Etter sesong 4 er over, vil sesong 1 begynne på nytt. *Du kan sjekke hva som er gjeldende sesong i spillet eller i brukerveiledningen på den offisielle nettsiden. *Dette produktet kan også være tilgjengelig i andre pakker. Vær forsiktig så ikke du kjøper noe to ganger. *Dette overlevelsespasset er et sesongpass som kan brukes i løpet av sesong 4. *Du kan sjekke hva som er gjeldende sesong i spillet eller i brukerveiledningen på den offisielle nettsiden. Merk: Denne nedlastingen er bare spillbar med Microsoft-kontoen som kjøper den. Selv om du er organisator for en familiegruppe, vil ikke familiekontoene få nedlastingen.