Executive Privilege Pack
Du har aldri latt andre fortelle deg hva du må gjøre, så hvorfor skal vi få lov til det? Privilegiumspakken fjerner kontroller og balanse og gir deg makt til å gjøre Saints Row IVs verden til din egen. Juks deg til en hul seier i dag!