Episode 3
Tre nye episoder, "A Brilliant Scheme", "Elite" og "Struggle to Survive" legges til din Survey Mission. *Dette produktet er inkludert i Alle episoder-settet, som inneholder alle de 9 episodene. Vær forsiktig så du ikke kjøper det samme produktet flere ganger.