Episode 1
Tre nye episoder, "A Soldier's Duty", "An Upright Person" og "Earning the Wings" legges til din Survey Mission. *Dette produktet er inkludert i Alle episoder-settet, som inneholder alle de 9 episodene. Vær forsiktig så du ikke kjøper det samme produktet flere ganger.