Enspillermodus "The Sabotage"
Spill som Robert North i denne enorme enspillerutvidelsen. Se historien fra den andre siden og bli vitne til hvordan Seperatistene ble til og hvordan det førte til hovedhendelsene i Sniper Ghost Warrior 3.