Enigmatis: The Ghosts of Maple Creek
Se for deg at du våkner etter en kraftig storm – idet solen går ned. Du befinner deg i veikanten like utenfor en liten by. Det går kaldt nedover ryggen når kroppen din husker de dramatiske hendelsene som sinnet ditt ikke kan eller vil huske... Tør du å løse de eldgamle mysteriene i Maple Creek?