Enigmatis 3: The Shadow of Karkhala
Lær om finalen av den spennende detektivserien! Den demoniske Preacher har stukket av til et avsidesliggende fjell på jakt etter en fæl hemmelighet som kan gi ham enorm makt. Han har allerede unnslippet etterforskningen til hovedpersonen og hennes partner Hamilton to ganger, første gang i Maple Creek, og igjen i Ravenwood. Så det er ikke rart at jakten er blitt personlig.