Enervator
Sovereign Colonies-forskere utviklet Enervator fra en over-drevet fokusspole for å eliminere farlige eksemplarer på en human måte. Enervator leverer en presisjonsladning som umiddelbart fører til død som følge av elektrisk støt og en molekylær destabilisering i målet. Testsubjektene døde umiddelbart.