Én Character Edit Voucher (på kjøpet)
Med Character Edit Vouchers kan du endre utseendet til en jegerfigur én gang per kupong. Bruk en kupong i valgskjermen for lagringsdata for å endre utseendet til en eksisterende jeger. Vær oppmerksom på at jegerens navn ikke kan endres. Tillegget inneholder: – Character Edit Voucher (1, på kjøpet) Obs! – Det er kun mulig å tilegne seg dette tilleggsinnholdet én gang. – Hver kupong forbrukes når den redigerte figuren lagres. – Du kan går til Item Box for å redigere hår, farge på øyenbryn, ansiktshår, sminke og klær uten å bruke en kupong.