Elitesoldat-Pakke
Tilpass troppen din med tre nye bonusgjenstander. Lås opp en ny rekrutt i forlegningen din, inspirert av det opprinnelige X-COM: UFO Defense. Utstyr soldatene dine med spesialiserte panseroppgraderinger, deriblant de nye pansersettene Hyperion og Reaper. Tilpass soldatenes utseende med en rekke farger og avskygninger for alle pansersett.