Elite Soldier Skin Pack
Se hva jeg fant! Et sett med militærutstyr av ypperste klasse! Dine venner kunne drept for dette … men det er DU som har maskingeværet! Denne pakken inneholder: - et hodeplagg (militærhjelm og maske). - et våpen (maskingevær). - et kjæledyr (drone). Dette utstyret gir forskjellige bonuser til din figur. Våpen kan oppgraderes. Det nedlastede utstyret vil være tilgjengelig i ditt private lager i Kovacs bunkers.