Elises snowboard og mer
SSX er tilbake og det samme er fansens favoritt Elise Riggs, som vender tilbake til snowboardsporten etter en suksessrik skuespillerkarriere. Legg til den kanadiske superdama på utøverlisten din, og erobre verdens farligste nedkjøringer på et Ultimate-snowboard på nivå 6. Benytt deg av en eksklusiv spesialfordel på brettet når du kjører, og gjør raskere fremskritt og tjen SSX-kreditter med et Geomerke på nivå 4.