Ekstra scenario «Thirteen Heroes»
Scenariet «Thirteen Heroes» legges til. ▼Thirteen Heroes Tretten utvalgte helter, hentet fra de prydefulle sidene til Romance of the Three Kingdoms, samles for å kjempe om kontroll over riket!