EKSTRA CREATE A CLASS-FELTER
Denne pakken øker antallet felter som kan brukes med Create-A-Class med 50 ekstra felter. Tilpass dine ekstra felter til Create a Class og gjør deg klar for alt motstanderene kaster mot deg.