Eksklusiv Rare-samlingspakke
En samling av eksklusive antrekk til din utøver, fra dag én. Samlingen inkluderer Battletoads, Perfect Dark, Rare-logoen og den moderne Killer Instinct. Bær flagget til det franchiset som ligger ditt hjerte nærmest. Kinect Sports Rivals: det er DEG mot verden! - 24 antrekk hver til han og henne - Fire design som kan benyttes i alle idrettene Denne pakken inneholder følgende: - Rare-antrekkspakke - Battletoads-antrekkspakke - Perfect Dark-antrekkspakke - Killer Instinct-antrekkspakke Noen av disse antrekkene har tidligere vært tilgjengelig ved forhåndsbestilling av Kinect Sports Rivals eller som konkurransepremier. Dersom du har skaffet antrekkene til veie, én om gangen, er de tilgjengelige i ditt spills garderobe.