Eksklusiv «Battle Over Berlin»-samling
Denne eksklusive samlingen er et begrenset engangskjøp for å hjelpe deg på slagmarken. Den inneholder en eksklusiv bonusforsyning med ekstra forsterkninger samt sårt trengt gull og forsyninger.