Edit Parts - Equipment 5
Det spesielle utstyret for menn og kvinner blir tilgjengelig for valg under egentilpassing av spillfigurer i "Edit Mode". * Utstyr som legges til ・Scale Armor Set (menn og kvinner) ・Military Officer Set (menn) ・Vermillion Armor Set (fkvinner) ・Civil Servant Set (menn) ・Divine Priestess Set (kvinner)