Edit Parts - Equipment 4
Det spesielle utstyret for menn og kvinner blir tilgjengelig for valg under egentilpassing av spillfigurer i "Edit Mode". * Utstyr som legges til ・Court Official Set (menn) ・Flower Princess Set (kvinner) ・Leather Armor Set (menn og kvinner)