Edit Parts - Equipment 3
Tilpassbart utstyr for menn og kvinner blir tilgjengelig ved tilpassing av karakterer i "Edit Mode". * Ekstra utstyr ・Courageous Officer-sett (menn) ・Battle Carapace (kvinner) ・Shell Armor-sett (menn) ・Steel Blue-sett (kvinner)