Edit Parts - Equipment 2
Tilpassbart utstyr for menn og kvinner blir tilgjengelig ved tilpassing av karakterer i "Edit Mode". * Ekstra utstyr ・Western Mechanical-sett (menn og kvinner) ・Wandering Warrior-sett (menn og kvinner)