Edit Parts - Equipment 1
Tilpassbart utstyr for menn og kvinner blir tilgjengelig ved tilpassing av karakterer i "Edit Mode". * Ekstra utstyr: ・Water God Rapids-sett (menn) ・Water Goddess Torrent-sett (kvinner) ・Elegant Swordsman-sett (menn) ・Elegant Swordswoman-sett (kvinner)