Eddie, snowboard og mer
Den enestående Eddie Wachowski vender tilbake til SSX-verdenen i triumf, utstyrt med sin velkjente afrosveis og kule personlighet som gjorde ham til en kultfavoritt i tidligere SSX-spill. Med en sans for stil og en wow-faktor bare han kan levere, og med et Ultimate-snowboard på nivå 6, en gunstig spesialegenskap på snowboardet og et Geomerke på nivå 4 som kan gi deg raskere fremskritt, er Eddie et perfekt tilskudd til utøverlisten din.