"DYNASTY WARRIORS" Costume Set
Et sett med 5 «DYNASTY WARRIORS»-antrekk for alle som kjøper innen 14. mars 2025. Cao Cao, Zhou Yu, Lu Xun, Guan Yu og Zhang Fei, alle i sine ekstra antrekk, blir tilgjengelige som spillbare figurer så snart spilleren har fullført opplæringen. Obs: Vær klar over at dette innholdet kan bli tilgjengelig for kjøp eller bli gratis på en senere dato.