DYNASTY WARRIORS 9: Zhong Hui: «Kjøredress-antrekk»
Ekstrakostymet «Racing Suit Costume» blir tilgjengelig for Zhong Hui. ▼Hvordan bruke: Fra tittelskjermen, velg Gallery - Characters, og så velg karakteren du vil endre kostyme på. Under Change Costume velger du Regular Costume. Alternativt, gå til et Hideaway mens du spiller spillet, og velg Change Costume, for så Regular Costume. Så velger du Regular Costume, etterfulgt av den valgte karakteren. Uansett, så må du ha kommet et stykke inn i spillet, så karakteren du skal velge er tilgjengelig og kan bli valgt.