DYNASTY WARRIORS 9: Special Costume Set
Ekstra kostymer til 8 offiserer (totalt 9 kostymer) blir tilgjengelig for bruk. ▼Hvordan bruke: Fra tittelskjermen, velg Gallery - Characters, og så velg karakteren du vil endre kostyme på. Under Change Costume velger du Regular Costume. Alternativt, gå til et Hideaway mens du spiller spillet, og velg Change Costume, for så Regular Costume. Så velger du Regular Costume, etterfulgt av den valgte karakteren. Uansett, så må du ha kommet et stykke inn i spillet, så karakteren du skal velge er tilgjengelig og kan bli valgt. ▼ Kostymer inkludert i dette settet: Zhao Yun (Beijing Opera-Style Costume) Sun Shangxiang (Dudou Costume) Diaochan (Dudou Costume) Wang Yuanji (Dudou Costume) Wang Yi (Dudou Costume) Guan Yinping (Dudou Costume) Lu Lingqi (Dudou Costume) Xin Xianying (Special Costume) Xin Xianying (Dudou Costume)