Dying Light – White Death-pakke
Bli White Death og få det til å gå kaldt nedover ryggen på fiendene. Skap frykt og forferdelse med våpnene Wintestorm, Piercing Frost og Biting Blizzard, og skrem alle som kommer i veien for deg, med Ghastly Skull-vognen. White Death-pakken inneholder et nytt antrekk, ny vognlakkering og plantegninger til tre nye våpen: en lang kniv, en machete og en rifle. Obs! Du må ha utvidelsespakken Dying Light: The Following for å bruke dette innholdet.