Dungeons 3 - Clash of Gods
Ekkoet av gledesropene kan fortsatt høres i fangehullsgangene, sammen med den karakteristiske og melodiske lyden fra korpsets trompeter – en dissonans av ondskap som dveler i luften etter den absolutte ondskaps ubestridte makt over Tanos. Men det heter at all ondskap en gang vil ta slutt – det gjør også den absolutte ondskapens nådeløse assimilering av all godskap. Nå har tiden kommet for den absolutte ondskap å bestige tronen og krone seg selv som verdens enehersker. Men et bitte lite problem står i veien … skapningen over alle skapninger – selveste Lysets gudinne! Hvem går seirende ut av den endelige kampen mellom godt og ondt? Innhold: – Den siste striden: – Åtte splitter nye kampanjeoppdrag med taleskuespill setter dine ondskapsfulle ferdigheter på prøve. – Gudinnen og den hevngjerrige: To nye motstandere står opp mot den absolutte ondskap med mål om å hevne seg og fjerne all ondskap i verden. – Hellig fangehull: Ikke begå feilen med å ta for lett på invaderende helter, eller så setter de opp sin egen utpost for å vigsle fangehullets ondskapsfulle jord i gudinnens navn. – Mer ondskapsfull makt for å herske over oververdenen: Bruk utposter til å bygge solide tårn og støttende statuer for å holde helter på avstand. ­ Gjør fangehullet ditt ondskapsfullt igjen: Tre enda dødeligere feller og tre ubeskrivelig fæle forbannelser som gir inntrengere en varm velkomst – tilsatt riktig mengde ondskap, selvfølgelig. – Sammenslått ondskap: En ny samarbeidsbasert flerspillermodus har funnet veien til fangehullet. Slå deg sammen med din mest ondskapsfulle venn og nyt moroa i å plyndre og rasere de godes mest elskede by.