Duel of Fates-pakke
Duel of Fates-pakken byr på tre nye kart, tre kart som nå er optimalisert for bruk i Solo-modus og de to nye gladiatorutseendene "Glott" og "Marius". "Invictus"-kartet er inspirert av den første slavekrigen fra år 135 f.k., mens "Barbarous" tvinger deg til å forsvare Romas porter. I det nye Survival-kartet "Island" er du underbemannet og omringet av vann. Til sist, kan du teste deg selv i Solo-modus på kartene "Barbarous", "Invictus" og "Obelisk".