DUCATI - 90th Anniversary
"Skaperne av RIDE presenterer en avlegger dedisert til det klassiske Ducati-merket – det betyr nesten et århundre med legendariske modeller i ett videospill! Spillet inneholder 39 modeller, så du kan herje med selv de mest ikoniske syklene. 7 storslagne TIDSALDRE der du kan gjenoppdage drømmesyklene dine, fra 50-tallet og frem. Prøv den legendariske 1954 125 Gran Sport Marianna eller Fogartys mektige Ducati 996. Få adrenalinkick på banene der Ducati skapte historie! Gi full gass på 5 nøye gjenskapte landeveier og 8 offisielle baner, deriblant Ducati-fansens favoritt Misano World Circuit - Marco Simoncelli – gå i fotsporene til de som skapte historie. Oppdag mer om Ducatis historie på museet, som er viet tekniske og historiske detaljer om de legendariske fremkomstmidlene. Hva venter du på? Bli en del av historien!"