Drunk-Fu: Wasted Masters
Drunk-Fu: Wasted Masters er et figurbasert kampspill. La de sprø filledukkene gi deg hysterisk latter både lokalt og på nett. Fres rundt i påvirket vrede mens du bekjemper fiendene med en mengde teknikker og kampvåpen. Hyl ut i beruset raseri mens du spiller på lag med vennene dine, eller banker dem flate i flere spillmoduser. Opplev forskjellige alkohol-inspirerte barer verden over, og tilpass din egen figur til å vise din upåklagelige smak.