Drive On Moscow
Drive on Moscow: War in the Snow, et strategispill fra de prisvinnende skaperne av Battle of the Bulge, gir deg kontrollen i det viktige slaget fra den andre verdenskrig. Forsvar hjemlandet til sovjetene eller led et dristig angrep for å ta kontrollen over sovjethovedstaden som aksemaktene. Som kommandant dirigerer du soldatene dine gjennom et detaljert kart, vinner territorium og setter sammen strategier. Du må overvinne motstanderen, store distanser og ekstremvær for å oppnå seier. Takket være det impulsbaserte tursystemet kan du aktivere enkeltsektorer: velg med omhu, det er ingen tid å miste og riktig timing er essensielt for å vinne.