Dragon Ball Z: Resurrection of «F»-pakke
Helt nytt innhold fra filmen Dragon Ball Z: Resurrection of "F". Få 3 nye figurer: Golden Frieza, SSGSS Vegeta og SSGSS Goku. Den første figuren som noen gang ble skapt av Akira Toriyama, er også inkludert i denne pakken: Jaco. Inneholder også: 5 parallelloppdrag 2 mestere 8 mesteroppdrag 14 teknikker 1 tilbehør 7 Z-sjeler Og kostymesettet Turtle Hermit.