Dragon Ball Xenoverse GT-PAKKE 2 (+ Mira og Towa)
Utvid opplevelsen din i det unike universet til Dragon Ball Xenoverse med nedlastbare GT-pakke 2 (+ Mira og Towa): - 4 spillbare figurer (Eis Shenron, Nuova Shenron, Towa og Mira) - Episoder og parallelloppdrag - Mester (Pan) og mesteroppdrag - Ferdigheter, kostymer og tilbehør - Z-souls Dette innholdet lar deg gå dypere inn i historien til Dragon Ball Z og Dragon Ball GT; alene eller med andre spillere som reiser i Toki Toki City.