Dragon Ball Xenoverse - GT-PAKKE 1
Utvid opplevelsen din i det unike universet til Dragon Ball Xenoverse med nedlastbare GT-pakke 1: - 3 spillbare figurer (GT Goku, Pan, GT Trunks) - Episoder og oppdrag - Mestere og mesteroppdrag - 1 bane - Ferdigheter, kostymer og tilbehør - Z-sjeler Dette innholdet lar deg gå dypere inn i historien til Dragon Ball Z og Dragon Ball GT; alene eller med andre spillere som reiser i Toki Toki City.