DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Super Pack 2
Utvid opplevelsen med spennende nytt innhold, inkludert figurer og oppdrag fra den nyeste serien, DRAGON BALL SUPER! - 2 nye spillbare figurer: Champa og Vados - Nye historieoppdrag fra DRAGON BALL SUPER! - 1 ekstra bane - 8 nye angrep - 3 nye kostymer - 1 ekstra kjøretøy; Space Pod! - Super Souls og Emotes! DRAGON BALL XENOVERSE 2 er påkrevd; selges separat.