Bandai Namco Entertainment Inc.Action og eventyrAnnet
The TP Token Special Bonus includes the following: - 7,000 TP Tokens TP Tokens are in-game currency exchanged for various items at the Shop and Spirit Siphon. *This item is available for a limited time from 11/20/2024 to 2/11/2025 subject to change. *This product can be purchased only once per account and is non-refundable.