Don Bradman Cricket 17
Don Bradman Cricket 17 innfører et nytt og revolusjonerende kontrollsystem som tilbyr den beste slagmann-, bowling- og feltspillopplevelsen med enda mer variasjon og spillepresisjon. Spill som en profesjonell slagmann med de nye Helicopter, Reverse Sweep og Scoop skuddene. Forvirr motstanderen ved å veksle mellom raske kast, med Leg-cutters, Off-cutters, Cross-seam eller snurr ballen med Doosra- eller Flipper-manøvrer. Forbedret feltspill, nå med Slides og Tap Backs innenfor grensene, i tillegg til Relay Throws. Dyp Karriere-modus hvor du enten kan velge å spille som en erfaren proff eller som en nybegynner ved en cricketklubb. Før ditt internasjonale team som kaptein mot toppen av verdensligaen. Bevegelsessporede førsteklasses cricketspillere, inkludert kvinnelige cricketspillere for første gang i alle spillemoduser. Den nye stadion- og logoskaperen gir deg muligheten til å skreddersy og dele din spilleopplevelse. Last ned og spill med tusenvis av andre spillere, team, stadioner og logoer som har blitt laget av samfunnet.