Doctor Who: The Edge of Reality Deluxe-utgaven
Fire ekstra soniske skrutrekkere og hansker, inkludert: Den tolvte doktorens soniske skrutrekker Den ellevte doktorens soniske skrutrekker Den tiende doktorens soniske skrutrekker Den niende doktorens soniske skrutrekker Gallifreyans lærhansker Den tolvte doktorens svarte hansker Cyberman-hansker Elvesang-hansker Bruk den soniske skrutrekkeren mens du blir med den trettende legen (stemmeskuespiller: Jodie Whittaker) på et oppdrag om å redde universet. I tillegg kan du møte den tiende doktoren på veien (stemmeskuespiller: David Tennant i en gjesterolle). Opplev et uforglemmelig eventyr gjennom rom og tid, mens du møter nifse monstre og må løse et komplisert mysterium. ORIGINAL DOCTOR WHO-HISTORIE Gå inn i et kaotisk univers, hvor virkeligheten er truet av mange tidsbrytende og uforklarlige fenomener. I tillegg kan du samarbeide med to dyktige leger mens du prøver å løse et avansert mysterium. NY DØDSFIENDE ER AVSLØRT Konfronter en spennende ny trussel og møt klassiske Doctor Who-monstre, inkludert dalekene, gråtende engler og cybermenn. EN SPENNENDE EVENTYRSPILLOPPLEVELSE Nå også for plattformer som ikke er VR. Doctor Who: The Edge of Reality inneholder en helt ny spillopplevelse samt nye utfordringer og steder å utforske. Du kan også kose deg med en ny og utvidet historie som bygger på det forrige spillet Doctor Who: The Edge of Time.