DOA5LR Ultimate Jann Lee-innhold
Inkl. de følgende 2 kostymene for Jann Lee: ・Halloween 2013 ・Halloween 2014 *Du må ha den siste oppdateringen inst. for å kunne bruke disse kostymene. *Påse at du ikke kjøper kostymer som du allerede eier for DOA5U.