DOA5LR Ultimate Hayate-innhold
Inkluderer de følgende 3 kostymene for Hayate: ・Halloween 2013 ・Halloween 2014 ・Jul *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke disse kostymene. *Påse at du ikke kjøper kostymer som du allerede eier for DOA5U.