DOA5LR SW Mashup-sett
Denne mashup-en bringer sammen handlingen til Samurai-slåsskjempene og kampunderholdningen til Dead or Alive 5 Last Round. Dette settet inneholder alle de 30 Mashup-kostymene til Samurai-slåsskjempene. Dette settet inkluderer kostymer for følgende karakterer: Alle karakterer, unntatt Akira, Jacky, Pai, Sarah og Naotora Ii. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet. *Du må kjøpe karakterene for å kunne bruke disse kostymene.