DOA5LR Sosietet-kostymesett
Dette er et sosietet-kostyemesett for karakterene av DOA5LR, med perfekte helgeantrekk for unge damer. Dette settet inkluderer alle de 17 sosietet-kostymene. Det er billigere å kjøpe dem i et sett enn å kjøpe dem separat. Dette settet inkluderer kostymer for følgende karakterer: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka og Naotora Ii. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke dette innholdet. *Du må kjøpe de nødvendige karakterene før du bruker dette innholdet.