DOA5LR Premier sexy-kostyme Marie Rose
Badedrakter for de nyeste hotte DOA-slåsskjempene! Dette kostym er også inkl. i premier sexy-kostyme- og filmsett. *Du må ha den siste oppdat. installert for å kunne bruke dette kostymet. *Det er nødvendig å laste ned kostymekatalog LR01 (gratis). *Karakterer må kjøpes separat.